utorok 10. júla 2012

foodnote 10.7.12

Ahojte Berušky, rozhodla som sa pridávať fotojedálničky a teda som zvedavá, ako na ne budete reagovať. Dnes som spala veľmi dlho, lebo som v noci mala horúčky, preto nemám žiadne raňajky.

Edit: Mylsím, že bude lepšie, ak budem pridávať fotojedálničky každé ráno, pretože je predsa len leto a niektoré večerné akcie sa môžu kadejako zvrhnúť ... nejaké tie grilovačky alebo večere v reštikách. Takže najbližší fotojedálniček bude až vo štvrtok ráno :-)

Raňajky: nič

Obed: zeleninový šalát s kuracím mäskom

Večera: plnená zapečená cukina (plnka- dusená šunka, syr, vajíčko, oregano)


H2O - káva s mliekom, minerálka, melónová šťava, čaj s troškou odtuč.mlieka a sladidlom
Workout - vibračný pás (večer by som si chcela dať takých 120minút), 10min. posilňovanie

6 komentárov:

  1. zatím nádherný, a dívala jsem se na tvou fotku, a jsi fakt kočka! nádherná postava i vlasy!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš to nádherný:) ten salát vypadá úžasně a tu cuketu musím taky někdy vyzkoušet!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahojky :) jojo společně to zvládneme, věřím nám ale ty už máš dokonalou postavičku, můj sen ♥
    jídelníček hezký, jelikož ti není dobře tak chápu že toho je málo, ale víš, chtělo by to nějaké komplexní sacharidy ;)

    tak at ti je dobře, kočko, fotojídelníčky miluji ale bohužel na ně nemám čas :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni, ta večeře vypadá skvěle.. to si taky udělám :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten oběd i večeře vypadají skvěle. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. oboje vypadá moc krásně!
    a moc děkuju za komentář, dnes jsem ale zklamala :(

    OdpovedaťOdstrániť