štvrtok 12. júla 2012

foodnote 12.7.12

Dnešok je naozaj zvláštny. V noci som nemohla zaspať a keď sa mi to už podarilo, zobudila ma mamka s tým, že mám ísť vyvenčiť psa, pravdaže som zmokla. Keď všetci zmizli z domu, ľahla som si ešte nachvíľu do postele a zaspala (od 8:00 do 13:00). Pravdaže doma sme nič nemali a tak som si spravila raňajky, ako na internáte :D. Večer idem na grilovačku s kamarátmi a mám pocit, že Princovi sa to nejako zvlášť nepáči :/

Raňajky: nič

Desiata: nič

Obed: ovsená bábovka z mikrovlnky
Olovrant: krabí šalát (krab.tyčinky, rajčina, uhorka, kukurica, smotana, korenie) menšia miska

Večera: grilovačka (kúsoček kurac.mäska, plátok chleba a uhorkový šalát)

H2O - 3×káva s mliekom, minerálka
Workout - upratovanie, prechádzka


Edit: Tak ochvíľu idem na tú grilovačku ku kamarátom na dom a dozvedela som sa, že sa budeme aj kúpať v bazéne O.o fuck... obliekať sa do plaviek? ... uvidíme. Beriem si tieto bikini (odfotila som sa pre vás berušky :D →

5 komentárov:

  1. zatím to máš krásný! já ten svůj ještě poupravila:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. děkuju moc, zvládneme to :))
    já už jsem z toho fakt zoufalá .. :(
    jak chutná ta bábovka do hrnečku ? :D

    a užij si grilovačku :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nedáš sem recept na tu bábovku? :P Už jsem to někde viděla, ale nemůžu to najít :(
    Přítel snad bude vpohodě :P přece taky můžeš někdy někam vyrazit :)) Užij si to zlato moje :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš přenádhernou postavu ♥ :-O bože mnam!! :D Po tobě musí všichni slintat.. :D raději se večer do plavek ani nepřevlíkej, jinak z tebe nikdo nezpustí oči :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wooow, máš úžasnou postavu! :) ;) vážně super! a prosímtě jak si udělala tu bábovku z té mikrovlnky? :D to vypadá dobře! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť