pondelok 9. júla 2012

rain over me

Ahojte Berušky moje! 

V prvom rade by som sa Vám chcela poďakovať za vašu včerajšiu podporu. S princom je už všetko dobré, ospravedlnil sa mi a ja som mu odpustila. 

Po celodennom upratovaní som si konečne dopriala dlhú sprchu a teraz si leňoším v pyžamku na posteli. Konečne som sa dočkala kvapiek v podobe dažďa a teplôt pod 28°C. Je to príjemný pocit, najmä ak ste sa posledné týždne varili pri 35°C horúčavách. 

A teraz otázka na Vás:
Chceli by ste tu niečo ako fotojedálničky? Po prípade nejaké recenzie na jedlo alebo kozmetiku? 

1 komentár:

  1. Sem ráda, že už je to s přítelem vpořádku :) Já věděla, že to dobře dopadne :P
    Tou fotkou sem dostala strašnou chut na kefír, mnam :) to si ho zítra musím koupit :))
    A za fotojídelníčky bych byla moc ráda, do toho! :)

    OdpovedaťOdstrániť