nedeľa 8. júla 2012

notes about unhappiness

Slečny moje, som veľmi nešťastná.

Práve som sa pohádala s mojim Princom. Začalo to tým, že si zo mňa na skype uťahoval, že som tučná a potom začal vyťahovať ďalšie moje nedostatky. Vám to príde smiešne? Mne nie! No očividne jemu áno. Ako ma môže milovať takú aká som, keď mu na mne všetko vadí? Nikto nie sme predsa dokonalý.

Najradšej by som odtiaľto zmizla niekam, kde ma nepoznajú a začala odznova :-(

3 komentáre:

  1. Naozaj presne chapem ako sa teraz citiš :/ a viem že to naozaj je uplne nanič ked clovek ani nevi ako par slovami dokaže zranit :/ .... :) stay strong hunni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to mě moc mrzí :(
    Mě tohle přítel neříká, protože ví jak to mám s jídlem .. Dřív jsem do toho trošku spadla, ještě než jsme byla s ním, řekla jsem mu to, a ví že když mi řekne narážku na postavu, mě v hlavě přeskočí a nejím skoro nic .. :(
    Takže mě podporuje, ví že mám ráda zdravou stravu a vždy se třeba mým vločkám zasměje, ale nejdůležitější je, že mě miluje takovou jaká jsem a řekne mi že i kdybych přibrala 10 kg pořád budu ta jeho nejlepší slečna ♥

    Tak se zamysli, jestli si tě ten tvůj princ zaslouží, protože jsi hubenoučká a máš krásnou postavičku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jak ti tohle můžeš říct? O postavě jako ty si může spousta holek nechat jenom zdát :( Ale on to určitě nebral vážně.. jen si dělal srandu. Ale i tak to od něj není pěkný :( Neboj, bude to brzo vpořádku :* hlavně kvůli tomu nesmutni:) Snad se ti brzy omluví.. darebák jeden :)

    OdpovedaťOdstrániť